logo

Zbuduj najszybsze FERRARI 488/PISTA/F8 dzięki superwydajnym intercoolerom CSF, stworzonym we współpracy z partnerem strategicznym,

PWR, dzięki czemu najnowocześniejsze technologie chłodzenia rodem z F1 stały się dostępne.

Intercoolery zapewniają zdecydowanie niższą temperaturę powietrza dolotowego w porównaniu do fabrycznych odpowiedników.

KONSTRUKCJA RDZENIA CSF – ZAOKRĄGLONE RURKI ORAZ FREZOWANE ZBIORNIKI BOCZNE

Intercooler CSF do FERRARI 488, PISTA czy F8 jest znacznie większy i wydajniejszy, dzięki czemu zapewnia dużo skuteczniejsze chłodzenie.

Rdzenie PWR z zaokrąglonymi rurkami zawdzięczają swoją optymalną konstrukcję licznym testom w tunelu aerodynamicznym;

dobrano odpowiednią wysokość segmentów oraz konstrukcję żebrowanych lameli dla obu stron, aby zachować równowagę między chłodzeniem, a spadkiem ciśnienia.

Zbiorniki boczne, zoptymalizowane w technologii CAD, poprawiają przepływ powietrza, przechodzącego przez intercooler, i są spawane w całości metodą TIG.

Cecha OEM CSF/PWR
ilość rurek 18 27
wysokość rurki 4mm 3mm zaokrąglone
wysokość lameli 7mm 4.85mm
waga 5 kg 4.2 kg
konstrukcja tłoczone aluminium, lutowane mosiądzem, z uszczelką spawane w całości metodą TIG, frezowane zbiorniki boczne

Najważniejsze informacje CSF #8210:

- zestaw zawiera dwa intercoolery – lewy i prawy

- zapobiega przegrzewaniu zapewniając niższe temperatury powietrza dolotowego dla maksymalnych osiągów w trudnych warunkach i podczas wyścigów

- wyczynowe rdzenie klasy Formuły 1, stworzone przez PWR (2-rzędowe z zaokrąglonymi rurkami oraz wewnętrznymi lamelami)

- frezowane zbiorniki boczne, spawane w całości metodą TIG, dla maksymalnej wytrzymałości i trwałości

- wykonane w USA przez PWR North America

- wejścia/wyjścia kompatybilne ze złączami OEM dla idealnego spasowania z komponentami fabrycznymi

- dostępne z opcjonalną czarną powłoką ceramiczną rozpraszającą ciepło

- zintegrowane, precyzyjnie frezowane złącza dla zaworów by-pass/blow off

- pianka o wysokiej gęstości dla idealnego dopasowania fabrycznego

- zintegrowana osłona wentylatora na wzór fabrycznej

- prawdziwy montaż plug-and-play – nie wymaga absolutnie żadnych modyfikacji

- dodatkowe wyjaśnienia montażu dla 488 Pista/F8 w instrukcji do pobrania

- testy przeprowadzone przez wiodące marki tuningowe: M-Engineering, World Motorsports oraz Voodoo Design

Zastosowanie w pojazdach:

2016-2019 Ferrari 488 GTB

2016-2019 Ferrari 488 Spider

2019-2021 Ferrari 488 Pista

2019-2021 Ferrari 488 Pista Spider

2020+ Ferrari F8 Tributo

2020+ Ferrari F8 Spider

Numery fabrycznych odpowiedników:

Ferrari 488 GTB/Spider: 328422 (prawy) | 328423 (lewy)

Ferrari 488 Pista/Pista Spider: 748559 (prawy) | 748562 (lewy)

Ferrari F8 Tributo/Spider: 748559 (prawy) | 748562 (lewy)




CSF Ferrari F8

CSF Ferrari 488/PISTA/F8

CSF Ferrari 488/PISTA/F8

CSF Ferrari 488/PISTA/F8

Share this