logo

Z radością prezentujemy nowe modyfikacje sterownika silnika (ECU) do VW Golf 8 GTI z silnikiem 2.0 TSI EA888 Gen 4 oraz sterownikiem Continental Simos 19! Spodziewaj się przyrostów mocy w zakresie 328-392 KM oraz momentu obrotowego – 530-580 Nm w zależności od paliwa i innych modyfikacji. To aż o 57% więcej od wersji seryjnej.

Nowa linia modyfikacji do ECU Simos 19 to efekt wielu miesięcy intensywnych prac badawczo-rozwojowych, co jest rzadkością w tej dziedzinie. Modyfikacja APR sprawia, że silnik jest mocniejszy, a jazda staje się znacznie bardziej ekscytująca. Dokładna kalibracja systemu zapewnia płynne działanie w różnych warunkach jazdy z zachowaniem procedur bezpieczeństwa, chroniących silnik w najbardziej wymagających sytuacjach. Wszystko to stało się możliwe dzięki nieustannemu dążeniu inżynierów APR do perfekcji. Pojazdy testowe zostały wyposażone w dodatkowe czujniki, jak np. czujnik prędkości obrotów wałka turbiny, termoogniwa, transduktory i wiele innych, wraz ze sprzętem do szybkiego, bezpośredniego zapisywania logów, dostarczającym cennych danych do analizy.

Po wielu godzinach testowania i dostrajania powstały nowe kalibracje, które zostały przystosowane do różnych wartości oktanowych paliwa i zawierają setki zmian map silika, a także ogromną ilość opcji zabezpieczających.

Dodano również opcje, które dają ogromną radość z jazdy, między innymi hamowanie lewą stopą, zwiększanie doładowania przez przyhamowywanie. Usunięto ograniczenie prędkości, podniesiono limit obrotów na postoju. Opcja start/stop zapamiętuje ostatnio wybrany tryb. Wskaźniki osiągów i doładowania zostały odpowiednio wyskalowane. Opracowano liniowe i płaskie wykresy momentu obrotowego, oraz wprowadzono liniowe działanie pedału przepustnicy.

Aby zapewnić ochronę silnika i wszystkich jego komponentów inżynierowie APR spędzili sporo czasu nad dopracowywaniem procedur bezpieczeństwa, z których nie wszystkie były uwzględnione w wersji fabrycznej. Silnik posiada zaawansowaną ochronę przed przedwczesnym zapłonem, eliminującą ryzyko uszkodzenia silnika przy pracy na najwyższych biegach. Zbyt wysoka temperatura powietrza dolotowego (często spotykana sytuacja na hamowni) sprawi, że moc zostanie ograniczona dla ochrony silnika.

Dodano również procedury ochronne, uwzględniające stopień sprężania turbosprężarki, prędkość obrotów wałka turbiny, ciśnienie wydechu, temperaturę powietrza dolotowego, temperaturę wylotu turbiny, temperaturę płynu chłodzącego, temperaturę oleju, sondę lambda, limity układu paliwowego i wiele innych.

moc wzrasta do 328-375 KM, a moment obrotowy do 530-579 Nm (Stage 1)

moc wzrasta do 345-392 KM, a moment obrotowy do 530-580 Nm (Stage 2)

przyrosty maksymalne +63-105 KM oraz +130-175 Nm przy pomiarze na kołach (Stage 1)

przyrosty maksymalne +76-122 KM oraz +130-176 Nm przy pomiarze na kołach (Stage 2)

przyrost mocy na kołach aż o 25-47% w stosunku do fabrycznej (Stage 1)

przyrost mocy na kołach aż o 34-57% w stosunku do fabrycznej (Stage 2)

przyrost momentu obrotowego na kołach aż o 35-47% w stosunku do fabrycznego (Stage 1)

przyrost momentu obrotowego na kołach aż o 35-50% w stosunku do fabrycznego (Stage 2)

przystosowany do paliwa od 91 do 108 oraz od E60 do E85 (Stage 1 & 2)

przystosowany do metanolu bez konieczności stosowania dodatkowych podzespołów (Stage 1&2)

zwiększa moc przy kolejnych modyfikacjach bez ponownego wgrywania

zapewnia wyższy moment obrotowy przy zastosowaniu modyfikacji TCU

podwyższony limit obrotów na postoju

hamowanie lewą nogą oraz zwiększanie doładowania przez przyhamowywanie (brake boosting)

usunięty ogranicznik prędkości

funkcja start/stop zachowuje ostatnio wybrany tryb

odpowiednio wyskalowane wskaźniki osiągów

odpowiednio wyskalowany wskaźnik doładowania

liniowe mapowanie przepustnicy

płaskie mapowanie momentu obrotowego

opcjonalne limitowane mapowanie momentu obrotowego dla skrzyń manualnych

tryb ECO ogranicza moc dla oszczędności paliwa

nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji sprzętowych ani oprogramowania

współdziała ze standardowymi modyfikacjami sprzętowymi oraz ze zmodyfikowanym oprogramowaniem TCU

zoptymalizowana kontrola termiczna oraz dodatkowa ochrona

zoptymalizowana ochrona przed przedwczesnym zapłonem na wysokim biegu oraz ochrona turbosprężarki

darmowe dożywotnie aktualizacje

instalacja bezpośrednio przez port OBDII (nie wymaga demontażu ECU)

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Udostępnij: