logo

Oto najnowszy i najdoskonalszy układ dolotowy do silnika 2.0T EA888.4. To pełny dolot, posiadający przewody o średnicy 109mm począwszy od podwójnych wlotów na przodzie pojazdu aż do adaptera wlotu turbiny (dołączonego do zestawu), łączącego się bezpośrednio ze sprężarką. Produkt można dostosować do własnych upodobań – dostępna jest wersja otwarta oraz zamknięta, z pokrywą w stylu OEM, lub karbonową – z plecionym lub kutym włóknem węglowym. Dolot jest kompatybilny ze standardowymi oraz powiększanymi turbinami – wersjami OEM, hybrydowymi oraz aftermarketowymi – dzięki wymiennym rurom oraz adapterom wlotu turbiny. W porównaniu do fabrycznego odpowiednika zestaw APR zapewnia lepszy przepływ, mniejsze spadki ciśnienia, wyższą moc i moment obrotowy, brzmi lepiej, wygląda lepiej, a także gwarantuje szeroki zakres personalizacji – to wszystko w zaskakująco przystępnej cenie. To jedyny dolot, jakiego Twój pojazd będzie kiedykolwiek potrzebował.

Najważniejsze informacje:

pełny układ dolotowy – od wlotów frontowych do adaptera wlotu turbiny (w zestawie)

otwarty układ dolotowy z możliwością dodania jednej z trzech wersji pokryw

opcjonalna pokrywa w stylu OEM (CI100052-A), oraz stylowe karbonowe pokrywy z plecionego włókna węglowego (CI100052-B) lub kutego włókna węglowego (CI100052-C)

osobne wersje dla pojazdów z turbiną Garrett oraz Continental

odłączane i wymienne rury oraz adaptery wlotu turbiny – w zależności od konfiguracji

rura wlotowa 109mm o powierzchni przekroju większym o 99% przy obudowie filtra

+11 KM / +15 Nm na kołach – Stage 1 bez żadnych innych modyfikacji (GTI/A3)

+15 KM / +16 Nm na kołach – Stage 1 bez żadnych innych modyfikacji (Golf R/S3)

przyrosty są jeszcze większe w połączeniu z innymi modyfikacjami – chiptuning, powiększona turbina itd.

przepływ powietrza większy nawet o 30% przy fabrycznej turbinie (GTI/A3)

przepływ powietrza większy nawet o 114% przy powiększonej turbinie (GTI/A3)

przepływ powietrza większy nawet o 43% przy fabrycznej turbinie (Golf R/S3)

przepływ powietrza większy nawet o 80% przy powiększonej turbinie (Golf R/S3)

mniejsze spadki ciśnienia

mniejsze obciążenie fabrycznych komponentów

lepsze działanie turbiny oraz przepustnicy

prosty, niezakłócony przepływ bez ostrych zagięć i ograniczających przewężeń

zintegrowana, niskoprofilowa sekcja elastyczna

podwójny wlot frontowy dla maksymalnego przepływu

niesamowite brzmienie przy zamkniętej pokrywie, i jeszcze więcej dźwięku przy opcji otwartej

pasuje do każdej turbiny i jest przystosowany do kolejnych modyfikacji

łatwy montaż – tylko trzy obejmy na cały układ dolotowy

opcjonalne pokrywy montuje się bez użycia narzędzi

adapter wlotu turbiny jest wymienialny na pasujący do większej turbiny

umożliwia modyfikację, pozwalającą na kompatybilność ze zintegrowaną recyrkulacją DV (GTI/A3)

fabryczny wężyk recyrkulacji zaworu DV łączy się bez pomocy narzędzi (Golf R/S3)

zgodny z normami emisji spalin

Pasuje do:

CI100052 – układ dolotowy dla pojazdów z silnikiem 2.0T EA888.4 (LK2) z fabryczną turbiną Garrett

CI100020-A – filtr układu wtórnego powietrza (SAI) dla pojazdów z systemem SAI

CI100052-B – rura konwersyjna dla powiększonych turbin, wymagających przewodu recyrkulacji DV (wymaga adaptera wlotu turbiny)

CI100053-C – konwersja adaptera wlotu turbiny dla fabrycznych turbosprężarek Continental

2022+ Audi A3 2.0T EA888.4

2022+ Audi A3 Quattro 2.0T EA888.4

2022+ Volkswagen GTI 2.0T EA888.4

CI100053układ dolotowy dla pojazdów z silnikiem 2.0T EA888.4 (LK3) z fabryczną turbiną Continental

2022+ Audi S3 2.0T EA888.4

2022+ Volkswagen Golf R 2.0T EA888.4

CI100052-A – pokrywa układu dolotowego w stylu OEM (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)

CI100052-B – pokrywa układu dolotowego – pleciony karbon (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)

CI100052-C – pokrywa układu dolotowego – kuty karbon (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)

RF100019 – filtr powietrza (pasuje do układu dolotowego w wersji CI100052 oraz CI100053)

2022+ Audi A3 2.0T EA888.4

2022+ Audi A3 Quattro 2.0T EA888.4

2022+ Audi S3 2.0T EA888.4

2022+ Volkswagen GTI 2.0T EA888.4

2022+ Volkswagen Golf R 2.0T EA888.4

Uwaga: zakresy dat produkcji mogą się różnić poza USA. Powyższe układy dolotowe pasują do pojazdów na platformie MQB EVO z silnikiem 2.0T EA888.4 LK2 oraz LK3 z turbinami Garrett oraz Continental, bez czujników MAF.

Udostępnij: