

Nowe felgi Flow-Form od APR
O nowych felgach APR:
Felgi APR A02 Flow Form to hołd złożony kilku klasycznym wzorom, zaprezentowanym w nowym, unikalnym wydaniu, które z pewnością przyciągnie wzrok każdego entuzjasty motoryzacji. Model bazuje na klasycznym układzie z 5 ramionami, które zostały pozbawione nadmiaru materiału dla redukcji wagi, oraz przeplecione z 5 kolejnymi rozwidlonymi ramionami, nawiązującymi do felg APR A01. Przenikanie się tych dwóch kultowych wzorów daje w rezultacie strukturę przypominającą płatek śniegu, uwielbianą w od wielu lat.
Technologia produkcji – flow-forming – oznacza, że felgi są wytrzymałe i lekkie, a kosztują przy tym o wiele mniej od kutych obręczy. Metoda FEA (Finite Element Analysis – ang. analiza elementów skończonych), wykorzystana przy projektowaniu felg, umożliwiła redukcję szerokości ramion dla uzyskania mniejszej wagi przy zachowaniu nośności 720 kg. Dodatkowo, nadmiar materiału został również usunięty od wewnątrz, aby koła były jeszcze lżejsze.
Wytrzymałe pierścienie, frezowane w technologii CNC z pojedynczego kęsa aluminium, zapewniają kompatybilność z obydwoma powszechnie stosowanymi średnicami otworów centrujących: 66.5 mm oraz 57.1 mm. Są odporne na pękanie oraz szczelnie przylegają do piasty i felgi, zapobiegając drganiom. Dekielki można zdemontować i zastąpić innymi; w niektórych przypadkach pasują również fabryczne. Otwory są przystosowane do oryginalnych śrub kulowych, a bęben posiada frezowane zabezpieczenie przed obracaniem się opony względem felgi.
Najważniejsze cechy:
• wykończenia: Hyper Silver, Anthracite, Satin Black, oraz Bronze
• konfiguracje: 18x8.5 ET45, 18x9.0 ET40, 19x8.5 ET45, 19x9.0 ET40, oraz 20x9.0" ET37
• waga 9-11 kg w zależności od rozmiaru
• aluminiowa konstrukcja flow-form zapewnia doskonały stosunek wagi do wytrzymałości w przystępnej cenie
• lekki wzór z usuniętym nadmiarem materiału od wewnątrz
• otwory z rozstawem 5x112 pasują do większości modeli Audi, Seat, Skoda oraz VW 2005+
• pasuje do obu popularnych średnic piast w pojazdach VAG: 66.5 mm oraz 57.1 mm
• pierścienie centrujące frezowane CNC z pojedynczego kęsa aluminium, odporne na pękanie i kruszenie, przylegają szczelnie, zapobiegając drganiom
• zgodne ze specyfikacjami SAE J2530 oraz VIA/JWL
• kompatybilne z wieloma dekielkami fabrycznymi Audi, Seat, Skoda oraz VW
• kompatybilne z fabrycznymi śrubami kulowymi
• frezowane zabezpieczenie przed ślizganiem się opony na bębnie
• technologia FEA dla minimalnej wagi przy nośności 720 kg